Vi tycker självklart att du ska bli medlem i Marknadsföreningen Gotland. Varje år anordnar vi ett antal event med intressanta och inspirerande talare, allt för att du ska utvecklas och få tillfälle att nätverka med kollegor från andra företag och organisationer. Som medlem får du inbjudningar till dessa event, rabatter och dessutom tillgång till exklusiva event, enbart för marknadsföreningens medlemmar.

Dessutom bidrar du som medlem i Marknadsföreningen Gotland till utvecklingen av vår ö och samarbetet mellan näringsliv, organisationer och offentliga verksamheter. Marknadsföreningen Gotland finns också med och deltar i aktuella debatter kring förutsättningar och möjligheter inom information, marknadsföring och exportmarknaden.

Vem blir medlem?

Du kan bli medlem i Marknadsföreningen Gotland antingen som företag eller som enskild person. När marknadsföreningen anordnar event betalar samtliga anställda vid medlemsföretaget den rabatterade avgiften.

Vad kostar det?

Företag/organisation med 1-10 personer samt enskild person/familjer – 475 kr/år.

Företag/organisation med 11-30 personer – 975 kr/år.

Företag/organisation med fler än 30 personer – 1475 kr/år.

Hur gör jag?

Skicka ett mail till info@marknadsforeningengotland.se med din adress så skickar vi en faktura till dig. Du kan också betala ditt medlemskap i samband med våra evenemang.

Du kan också betala in direkt på PG 214840-1 och ange ditt namn och adress.